Ero sivun ”ArmorLab” versioiden välillä
pEi muokkausyhteenvetoa |
p (0.1dev) |
||
Rivi 10: | Rivi 10: | ||
| vakaaversio = | | vakaaversio = | ||
| vakaapvm = | | vakaapvm = | ||
| kehitysversio = | | kehitysversio = 0.1dev | ||
| kehityspvm = | | kehityspvm = | ||
| ohjelmoitu = [[Haxe]], [[Node]] [[JavaScript]] | | ohjelmoitu = [[Haxe]], [[Node]] [[JavaScript]] |
Versio 14. maaliskuuta 2022 kello 12.39
ArmorLab | |
---|---|
Tekijä(t) | Lubos Lenco |
Kehitysversio | 0.1dev |
Ohjelmoitu | Haxe, Node JavaScript |
Lisenssi | zlib/libpng-lisenssi |
Kotisivu | armorlab.org |
Lähdekoodi | github.com/armory3d/armorlab |
ArmorLab on tekoälyavusteinen ohjelmisto, joka luo tekstuureja. Se luo PBR-materiaaleja vetämällä ja pudottamalla valokuvia. Poimi valokuvasta pohjaväri, korkeus, normaalikartta, peittävyys ja karheus tekstuurit käyttämällä esivalmennettua syvää neuroverkkoa. Työskentele nopeasti ja käytä solmuja kätevästi tuhoutumattomassa ympäristössä. Rakenna solmujen kuvaajia, jotta voit käsitellä valokuvaeriä automaattisesti. Käytä laatoitussolmua muuttaaksesi valokuvasi saumattomiksi tekstuureiksi.
Ray Tracing kehityksessä - materiaalien luominen näkymäikkunassa todellisen valosimulaation avulla. Kokeelliset versiot, joissa on polkukohtainen näkymäikkunarenderöinti Direct3D12:lla ja Vulkan]illa, ovat nyt saatavilla. ArmorLabissa käytetään omaa 3D-renderöintimoottoria parhaan käyttökokemuksen saavuttamiseksi.
Inpaint-solmun avulla voit täyttää tekstuurin yksityiskohtia tai poistaa kuvasta ei-toivottuja osia maalaamalla maskin.
ArmorLab toimii Windowsissa, Linuxissa, macOS:ssä ja Androidissa, myös iPadOS-tuki on kehitteillä. Työpöydällä ArmorLab on sovellus, jota ei tarvitse asentaa ja joka käynnistyy lähes välittömästi. Paranna mitä tahansa ohjelmiston osaa liitännäisten avulla.
Asennus lähdekoodeista
Ohjelman asennus lähdekoodeista tapahtuu seuraavasti.
git clone --recursive https://github.com/armory3d/armorlab cd armorlab
Lataa models.zip muotoinen paketti esimerkiksi curl avaulla.
curl -C - -O https://github.com/armory3d/armorlab_models/releases/download/2021.6/models.zip
Pura models.zip zip- muotoinen paketti Assets/models kansioon. Seuraavalla käskyllä.
unzip models.zip -d /Assets/models
Käännä paketti
node armorcore/make -g opengl cd armorcore Kinc/make -g opengl --compiler clang --compile cd Deployment strip ArmorLab ./ArmorLab ../../build/krom