Ero sivun ”Warzone 2100” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
96 merkkiä lisätty ,  8. joulukuuta 2020
p
lähdekoodi
pEi muokkausyhteenvetoa
p (lähdekoodi)
 
(2 välissä olevaa versiota 2 käyttäjän tekeminä ei näytetä)
Rivi 1: Rivi 1:
{{ Ohjelma | nimi=Warzone 2100 | kuva=[[kuva:Warzone2100.jpeg|200px]] | kuvateksti= | lisenssi=[[GPL]] | käyttöliittymä=[[OpenGL]] | kotisivu=[http://wz2100.net/ wz2100.net] }}
{{ Ohjelma  
| nimi=Warzone 2100  
| kuva=[[kuva:Warzone2100.jpeg|200px]]  
| kuvateksti=  
| lisenssi=[[GPL]]  
| käyttöliittymä=[[OpenGL]]  
| kotisivu=[http://wz2100.net/ wz2100.net]  
| lähdekoodi=[https://github.com/Warzone2100/warzone2100 github.com/Warzone2100/]
}}


Warzone 2100 Resurrection Project on kolmiulotteinen [[wikipedia:fi:Command_%26_Conquer:_Red_Alert|Red Alertista]] vaikutteita sanut [[wikipedia:fi:Strategiapeli|reaaliaikastrategiapeli]].  
'''Warzone 2100''' Resurrection Project on kolmiulotteinen [[wikipedia:fi:Command_%26_Conquer:_Red_Alert|Red Alertista]] vaikutteita sanut [[wikipedia:fi:Strategiapeli|reaaliaikastrategiapeli]].  
Warzone 2100:n on kehittänyt Pumpkin Studios vuonna 1999. Pelin [[lähdekoodi]] julkaistiin vuonna 2004 [[GPL]]-lisenssin alaisuudessa ja 2008 lupa saatiin myös musiikille ja pelissä näkyville filminpätkille.
Warzone 2100:n on kehittänyt Pumpkin Studios vuonna 1999. Pelin [[lähdekoodi]] julkaistiin vuonna 2004 [[GPL]]-lisenssin alaisuudessa ja 2008 lupa saatiin myös musiikille ja pelissä näkyville filminpätkille.


3 173

muokkausta

Navigointivalikko