Ero sivun ”Simple DirectMedia Layer” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
65 merkkiä lisätty ,  19. tammikuuta 2010
p
(GFX SDL-peliohjelmoinnin opas)
p (→‎SDL-ohjelmointi: jos näin)
Rivi 15: Rivi 15:
* [http://www.ohjelmointiputka.net/opas.php?tunnus=sdl_gl_1 SDL:n ja OpenGL:n yhteiskäyttö] -opas Ohjelmointiputkassa
* [http://www.ohjelmointiputka.net/opas.php?tunnus=sdl_gl_1 SDL:n ja OpenGL:n yhteiskäyttö] -opas Ohjelmointiputkassa
* [http://www.parallelrealities.co.uk/tutorials/basic/tutorial1.php Parallel Realitiesin SDL-peliohjelmoinnin opas]
* [http://www.parallelrealities.co.uk/tutorials/basic/tutorial1.php Parallel Realitiesin SDL-peliohjelmoinnin opas]
* [http://cone3d.gamedev.net/cgi-bin/index.pl?page=tutorials/gfxsdl/index GFX SDL-peliohjelmoinnin opas] (OpenGL, Math)
* [http://cone3d.gamedev.net/cgi-bin/index.pl?page=tutorials/gfxsdl/index SDL-peliohjelmoinnin opas] (käsittelee myös [[OpenGL]]:ää ja peliohjelmoinnissa tarvittavaa matematiikkaa)


[[Luokka:Kirjastot]]
[[Luokka:Kirjastot]]

Navigointivalikko