Ero sivun ”Quake” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
14 merkkiä lisätty ,  19. maaliskuuta 2021
p
ei muokkausyhteenvetoa
pEi muokkausyhteenvetoa
pEi muokkausyhteenvetoa
 
(Yhtä välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä)
Rivi 1: Rivi 1:
{{Ohjelma
{{Ohjelma
| nimi=Quake
| nimi=Quake
| kuva=[[Tiedosto:Qauke-pelinakyma.jpg|250px]]
| kuva=[[Tiedosto:Qauke-pelinakyma-convert-crop.jpg|250px]]
| kuvateksti=Pelinäkymä
| kuvateksti=Pelinäkymä
| käyttöliittymä=[[OpenGL]]
| käyttöliittymä=[[OpenGL]]
| lisenssi=[[GPL]]
| lisenssi=[[GPL]]
| kotisivu=[https://www.idsoftware.com www.idsoftware.com]
| kotisivu=[https://www.idsoftware.com www.idsoftware.com]
| lahdekoodi=<li>[https://github.com/id-Software/Quake github.com/id-Software/Quake] <li> [ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip]
| lähdekoodi=<li>[https://github.com/id-Software/Quake github.com/id-Software/Quake] <li> [ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip]
}}
}}
'''Quake''' on klassinen ensimmäistä persoonasta kuvattu räiskintäpeli, jonka kehitti [[id Software]] vuonna 1996. Quake oli [[Descent]]in ohella ensimmäisiä räiskintäpelejä, jonka maailma koostui kolmiulotteisista objekteista, toisin kuin sen edeltäjät, jotka käyttivät 2D-spriteja hahmojen ja objektien luomiseen. [[Quake engine|Quake-pelimoottori]] julkaistiin avoimena lähdekoodina joulukuussa 1999.  
'''Quake''' on klassinen ensimmäistä persoonasta kuvattu räiskintäpeli, jonka kehitti [[id Software]] vuonna 1996. Quake oli [[Descent]]in ohella ensimmäisiä räiskintäpelejä, jonka maailma koostui kolmiulotteisista objekteista, toisin kuin sen edeltäjät, jotka käyttivät 2D-spriteja hahmojen ja objektien luomiseen. [[Quake engine|Quake-pelimoottori]] julkaistiin avoimena lähdekoodina joulukuussa 1999.  
3 173

muokkausta

Navigointivalikko