Ero sivun ”Quake” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
19 merkkiä lisätty ,  22. marraskuuta 2020
p
ei muokkausyhteenvetoa
pEi muokkausyhteenvetoa
pEi muokkausyhteenvetoa
Rivi 8: Rivi 8:
| lahdekoodi=<li>[https://github.com/id-Software/Quake github.com/id-Software/Quake] <li> [ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip]
| lahdekoodi=<li>[https://github.com/id-Software/Quake github.com/id-Software/Quake] <li> [ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip]
}}
}}
'''Quake''' on klassinen ensimmäistä persoonasta kuvattu räiskintäpeli, jonka kehitti [[id Software]] vuonna 1996. Quake oli [[Descent]]in ohella ensimmäisiä räiskintäpelejä, jonka maailma koostui kolmiulotteisista objekteista, toisin kuin sen edeltäjät, jotka käyttivät 2D-spriteja hahmojen ja objektien luomiseen. [[Quake engine|Quake-pelimoottori]] julkaistiin avoimena lähdekoodina joulukuussa 1999.  
'''Quake''' on klassinen ensimmäistä persoonasta kuvattu räiskintäpeli, jonka kehitti [[id Software]] vuonna 1996. Quake oli [[Descent]]in ohella ensimmäisiä räiskintäpelejä, jonka maailma koostui kolmiulotteisista objekteista, toisin kuin sen edeltäjät, jotka käyttivät 2D-spriteja hahmojen ja objektien luomiseen. [[wikipedia:fi:Quake-pelimoottori|Quake-pelimoottori]] julkaistiin avoimena lähdekoodina joulukuussa 1999.  


==Asennus==
==Asennus==
10 147

muokkausta

Navigointivalikko