Ero sivun ”Portaali:Peliohjelmointi Linuxilla” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
p
Rivi 88: Rivi 88:
==Fysiikkamoottorit ja kirjastot==
==Fysiikkamoottorit ja kirjastot==
* [[Spring]] on 3D-fysiikkamoottori.
* [[Spring]] on 3D-fysiikkamoottori.
* [[Open Dynamics Engine]] [http://ode.org/] on avoimen lähdekoodin fysiikkakirjasto.
* [[Open Dynamics Engine]] on avoimen lähdekoodin fysiikkakirjasto.
* [[Chipmunk Physics]] [http://chipmunk-physics.net/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 2D-peleissä.
* [[Chipmunk Physics]] [http://chipmunk-physics.net/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 2D-peleissä.
* [[Bullet]] [http://bulletphysics.org/wordpress/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 3D-peleissä.
* [[Bullet]] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 3D-peleissä.
* [[Newton Game Dynamics]] [http://newtondynamics.com/forum/newton.php] on fysiikkamoottori.
* [[Newton Game Dynamics]] [http://newtondynamics.com/forum/newton.php] on fysiikkamoottori.
* [[Assimp]] eli Open asset import library
* [[Assimp]] eli Open asset import library
10 147

muokkausta

Navigointivalikko