Muokataan sivua Portaali:Peliohjelmointi Linuxilla

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Varoitus: Et ole kirjautunut sisään. IP-osoitteesi näkyy julkisesti kaikille, jos muokkaat. Jos kirjaudut sisään tai luot tunnuksen, muokkauksesi yhdistetään käyttäjänimeesi ja saat paremman käyttökokemuksen.

Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.

Nykyinen versio Oma tekstisi
Rivi 134: Rivi 134:
* [http://slick.ninjacave.com/slick-util/ Slick-Util] on pieni jar-muotoinen kirjasto, jolla voi ladata erilaisia ​​kuva-, ääni- ja fonttimuotoiluja LWJGL-kirjaston käyttöön.
* [http://slick.ninjacave.com/slick-util/ Slick-Util] on pieni jar-muotoinen kirjasto, jolla voi ladata erilaisia ​​kuva-, ääni- ja fonttimuotoiluja LWJGL-kirjaston käyttöön.


==Python moduulit==
==Moduulit==
* [[pyGame]] on avoimen lähdekoodin [[Python]]-ohjelmointikieleen tehty peliohjelmointimoduuli. Se sisältää [[SDL|SDL:n]] päälle toteutetut grafiikka- ja äänikirjastot.
* [[pyGame]] on avoimen lähdekoodin [[Python]]-ohjelmointikieleen tehty peliohjelmointimoduuli. Se sisältää [[SDL|SDL:n]] päälle toteutetut grafiikka- ja äänikirjastot.


Wikin materiaali on kaikkien vapaasti käytettävissä Creative Commons 3.0 - nimi mainittava -lisenssin alaisuudessa. TEKIJÄNOIKEUDEN ALAISEN MATERIAALIN KÄYTTÄMINEN ILMAN LUPAA ON EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ!

Muokataksesi tätä sivua vastaa alla olevaan kysymykseen (lisätietoja):

Peruuta Muokkausohjeet (avautuu uuteen ikkunaan)

Tällä sivulla käytetyt mallineet: