Muokataan sivua Portaali:Peliohjelmointi Linuxilla

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Varoitus: Et ole kirjautunut sisään. IP-osoitteesi näkyy julkisesti kaikille, jos muokkaat. Jos kirjaudut sisään tai luot tunnuksen, muokkauksesi yhdistetään käyttäjänimeesi ja saat paremman käyttökokemuksen.

Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.

Nykyinen versio Oma tekstisi
Rivi 162: Rivi 162:
* [http://sourceforge.net sourceforge.net] joka on maailman suurin  avoimen lähdekoodin ohjelmistokehittäjien yhteisö.
* [http://sourceforge.net sourceforge.net] joka on maailman suurin  avoimen lähdekoodin ohjelmistokehittäjien yhteisö.
* [http://www.pixelprospector.com/indie-resources/#inspiration-and-game-development Indie Game Development Guide]
* [http://www.pixelprospector.com/indie-resources/#inspiration-and-game-development Indie Game Development Guide]
* [http://cpetry.github.io/NormalMap-Online/ NormalMap Online]
* [http://cpetry.github.io/TextureGenerator-Online/ Texture Generator Online]


==Sivu on työn alla==
==Sivu on työn alla==
Wikin materiaali on kaikkien vapaasti käytettävissä Creative Commons 3.0 - nimi mainittava -lisenssin alaisuudessa. TEKIJÄNOIKEUDEN ALAISEN MATERIAALIN KÄYTTÄMINEN ILMAN LUPAA ON EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ!

Muokataksesi tätä sivua vastaa alla olevaan kysymykseen (lisätietoja):

Peruuta Muokkausohjeet (avautuu uuteen ikkunaan)

Tällä sivulla käytetyt mallineet: