Ero sivun ”Peliohjelmointi” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
93 merkkiä lisätty ,  25. marraskuuta 2012
Newton Game Dynamics
(Newton Game Dynamics)
Rivi 32: Rivi 32:
* [[Chipmunk Physics]] [http://chipmunk-physics.net/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 2D-peleissä.
* [[Chipmunk Physics]] [http://chipmunk-physics.net/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 2D-peleissä.
* [[Bullet]] [http://bulletphysics.org/wordpress/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 3D-peleissä.
* [[Bullet]] [http://bulletphysics.org/wordpress/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 3D-peleissä.
* [[Newton Game Dynamics]] [http://newtondynamics.com/forum/newton.php] on fysiikkamoottori.


===Kehitysympäristöt===
===Kehitysympäristöt===
Rekisteröitymätön käyttäjä

Navigointivalikko