Ero sivun ”OpenMOO2” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Ei muokkausyhteenvetoa
p (lisenssi oikein)
Rivi 3: Rivi 3:
| kuva=
| kuva=
| kuvateksti=  
| kuvateksti=  
| lisenssi=[[GPL]]-2
| lisenssi=[[GPLv2]]
| käyttöliittymä=[[Python]], [[pyGame]]  
| käyttöliittymä=[[Python]], [[pyGame]]  
| kotisivu=[http://openmoo2.org/en/ http://openmoo2.org/en/]
| kotisivu=[http://openmoo2.org/en/ http://openmoo2.org/en/]

Versio 11. maaliskuuta 2016 kello 17.19

OpenMOO2
Käyttöliittymä Python, pyGame
Lisenssi GPLv2
Kotisivu http://openmoo2.org/en/

OpenMOO2 on avoimen lähdekoodin klooni Master of Orion II: Battle at Antares nimisestä vuoropohjaisesta avaruus strategiapelistä, jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla.


Asennus

Lataa pelin kotisivulta python lähdekoodit.

Peli tarvitsee alkuperäiset Master of Orion 2 LBX- tiedostot, jotka ovat APP_PICS.LBX, BUFFER0.LBX, COLBLDG.LBX, COLONY2.LBX, COLPUPS.LBX,COLSUM.LBX, COLSYSDI.LBX, DIPLOMAT.LBX, FONTS.LBX, GAME.LBX, IFONTS.LBX, INFO.LBX, MAINMENU.LBX, OFFICER.LBX, PLANETS.LBX, PLNTSUM.LBX, RACEICON.LBX, SR_R9_SC.LBX, TECHSEL.LBX, TEXTBOX.LBX, FLEET.LBX ja SHIPS.LBX

Katso myös