Ero sivun ”OpenMOO2” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
(OpenMOO2)
 
p (Pientä päivitystä)
 
(11 välissä olevaa versiota 5 käyttäjän tekeminä ei näytetä)
Rivi 1: Rivi 1:
{{ Ohjelma  
{{Ohjelma
| nimi=OpenMOO2
| nimi           = OpenMOO2
| kuva=
| logo          =
| kuvateksti=  
| kuva           = [[Tiedosto:Master_of_Orion_II_main.png|250px]]
| lisenssi=[[GPL]]-2
| kuvateksti     =
| käyttöliittymä=[[Python]], [[pyGame]]  
| tekijä        =
| kotisivu=[http://openmoo2.org/en/ http://openmoo2.org/en/]
| kehittäjä      =
| moottori      =
| ensijulkaisu  =
| vakaaversio    =  
| vakaapvm      =
| kehitysversio  =
| kehityspvm    =
| ohjelmoitu    = [[Python]], [[pyGame]]
| käyttöliittymä = [[SDL]]
| lisenssi      = [[GPLv2]]
| kotisivu       = [https://web.archive.org/web/20161020093405/http://openmoo2.org/en http://openmoo2.org/en/] {{InternetArchive}}
| lähdekoodi    = [https://github.com/mimi1vx/openmoo2 github.com/mimi1vx/openmoo2]
}}
}}
'''OpenMOO2''' on avoimen lähdekoodin klooni [[wikipedia:en:Master of Orion II: Battle at Antares|Master of Orion II: Battle at Antares]] nimisestä vuoropohjaisesta avaruus [[wikipedia:fi:Strategiapeli|strategiapelistä]], jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla.


OpenMOO2 on avoimen lähdekoodin klooni [[wikipedia:en:Master of Orion II: Battle at Antares|Master of Orion II: Battle at Antares]] nimisestä vuoropohjaisesta avaruus [[wikipedia:fi:Strategiapeli|strategiapelistä]], jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla.
==Asennus==
Lataa [https://github.com/mimi1vx/openmoo2 GitHubista] Python-lähdekoodit.


Peli tarvitsee alkuperäiset Master of Orion 2  Battle at Antares pelin LBX- tiedostot, jotka ovat:


==Asennus==
<pre>
Lataa [http://openmoo2.org/en/download pelin kotisivulta] python lähdekoodit.
APP_PICS.LBX
BUFFER0.LBX
COLBLDG.LBX
COLONY2.LBX
COLPUPS.LBX
COLSUM.LBX
COLSYSDI.LBX
DIPLOMAT.LBX
FONTS.LBX
GAME.LBX
IFONTS.LBX
INFO.LBX
MAINMENU.LBX
OFFICER.LBX
PLANETS.LBX
PLNTSUM.LBX
RACEICON.LBX
SR_R9_SC.LBX
TECHSEL.LBX
TEXTBOX.LBX
FLEET.LBX
SHIPS.LBX
</pre>
 
Saadaksesi nämä tiedostot voit asentaa pelin esimerkiksi [[DOSBox]]iin.


Peli tarvitsee alkuperäiset Master of Orion 2 LBX- tiedostot, jotka ovat APP_PICS.LBX, BUFFER0.LBX, COLBLDG.LBX, COLONY2.LBX, COLPUPS.LBX,COLSUM.LBX, COLSYSDI.LBX, DIPLOMAT.LBX, FONTS.LBX, GAME.LBX, IFONTS.LBX, INFO.LBX, MAINMENU.LBX, OFFICER.LBX, PLANETS.LBX, PLNTSUM.LBX, RACEICON.LBX, SR_R9_SC.LBX, TECHSEL.LBX, TEXTBOX.LBX, FLEET.LBX ja SHIPS.LBX
==Katso myös==
* [[Freeorion]]
* [[2ooM]]


[[Luokka:Peli-kehitysvaihe]]
[[Luokka:Avaruuspelit]]
[[Luokka:Strategiapelit]]
[[Luokka:Strategiapelit]]
[[Luokka:Portatut pelit]]
[[Luokka:Portatut pelit]]

Nykyinen versio 17. maaliskuuta 2022 kello 22.37

OpenMOO2

Ohjelmoitu Python, pyGame
Käyttöliittymä SDL
Lisenssi GPLv2
Kotisivu http://openmoo2.org/en/ [Wayback Machine]
Lähdekoodi github.com/mimi1vx/openmoo2

OpenMOO2 on avoimen lähdekoodin klooni Master of Orion II: Battle at Antares nimisestä vuoropohjaisesta avaruus strategiapelistä, jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla.

Asennus[muokkaa]

Lataa GitHubista Python-lähdekoodit.

Peli tarvitsee alkuperäiset Master of Orion 2 Battle at Antares pelin LBX- tiedostot, jotka ovat:

APP_PICS.LBX
BUFFER0.LBX
COLBLDG.LBX
COLONY2.LBX
COLPUPS.LBX
COLSUM.LBX
COLSYSDI.LBX
DIPLOMAT.LBX
FONTS.LBX
GAME.LBX
IFONTS.LBX
INFO.LBX
MAINMENU.LBX
OFFICER.LBX
PLANETS.LBX
PLNTSUM.LBX
RACEICON.LBX
SR_R9_SC.LBX
TECHSEL.LBX
TEXTBOX.LBX
FLEET.LBX
SHIPS.LBX

Saadaksesi nämä tiedostot voit asentaa pelin esimerkiksi DOSBoxiin.

Katso myös[muokkaa]