Ero sivun ”Mtp Target” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Ei muokkausyhteenvetoa
pEi muokkausyhteenvetoa
Rivi 3: Rivi 3:
| kuva=[[Kuva:Mtp-Target.jpeg|200 px]]
| kuva=[[Kuva:Mtp-Target.jpeg|200 px]]
| kuvateksti=Pingviini yrittää laskeutua edessä leijuvalle vihreälle laatalle.
| kuvateksti=Pingviini yrittää laskeutua edessä leijuvalle vihreälle laatalle.
| lisenssi=[[GPL|GPL2]]
| lisenssi=[[GPL|GPLv2]]
| käyttöliittymä=3D
| käyttöliittymä=3D
| kotisivu=[http://mtp-target.org/ mtp-target.org]}}  
| kotisivu=[http://mtp-target.org/ mtp-target.org]}}  


Mtp Target on moninpelattava pingviiniaiheinen urheilupeli, jossa ikäänkuin ensin hypätään mäkeä pingviinillä, mutta ilmalennon aikana koetetaan ohjailla otus jossain hyppyrin etupuolella olevalle maalialustalle alle minuutissa.
Mtp Target on moninpelattava pingviiniaiheinen urheilupeli, jossa ikään kuin ensin hypätään mäkeä pingviinillä, mutta ilmalennon aikana koetetaan ohjailla otus jossain hyppyrin etupuolella olevalle maalialustalle alle minuutissa.


==Laitteistovaatimukset==
==Laitteistovaatimukset==
Vaikka pelissä käytetään 3D-grafiikkaa, näyttäisi Ati Radeon 7500 vapailla ajureilla riittävän mainiosti sen pyörittämiseen. Ilman minkäänlaista 3D-kiihdytystä peli kuitenkin nykii pahasti.
Vaikka pelissä käytetään 3D-grafiikkaa, näyttäisi Ati Radeon 7500 vapailla [[näytönohjaimet|ajureilla]] riittävän mainiosti sen pyörittämiseen. Ilman minkäänlaista 3D-kiihdytystä peli kuitenkin nykii pahasti.


==Ohjaus==
==Ohjaus==
Pingviinin ohjaus tapahtuu nuolinäppäimillä ja ctrl -painikkeella. Ctrl saa kierivän pingviinin lentämään ja päinvastoin.
Pingviinin ohjaus tapahtuu nuolinäppäimillä ja ctrl-painikkeella. Ctrl saa kierivän pingviinin lentämään ja päinvastoin.
 


[[Luokka:Pelit]]
[[Luokka:Pelit]]

Versio 27. huhtikuuta 2008 kello 22.49

Mtp Target

Pingviini yrittää laskeutua edessä leijuvalle vihreälle laatalle.
Käyttöliittymä 3D
Lisenssi GPLv2
Kotisivu mtp-target.org

Mtp Target on moninpelattava pingviiniaiheinen urheilupeli, jossa ikään kuin ensin hypätään mäkeä pingviinillä, mutta ilmalennon aikana koetetaan ohjailla otus jossain hyppyrin etupuolella olevalle maalialustalle alle minuutissa.

Laitteistovaatimukset

Vaikka pelissä käytetään 3D-grafiikkaa, näyttäisi Ati Radeon 7500 vapailla ajureilla riittävän mainiosti sen pyörittämiseen. Ilman minkäänlaista 3D-kiihdytystä peli kuitenkin nykii pahasti.

Ohjaus

Pingviinin ohjaus tapahtuu nuolinäppäimillä ja ctrl-painikkeella. Ctrl saa kierivän pingviinin lentämään ja päinvastoin.