Muokataan sivua Malline:Ohjelmointikieli

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Varoitus: Et ole kirjautunut sisään. IP-osoitteesi näkyy julkisesti kaikille, jos muokkaat. Jos kirjaudut sisään tai luot tunnuksen, muokkauksesi yhdistetään käyttäjänimeesi ja saat paremman käyttökokemuksen.

Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.

Nykyinen versio Oma tekstisi
Rivi 61: Rivi 61:


{{Ohjelmointikieli
{{Ohjelmointikieli
| nimi            = ohjelmointikielen nimi
| nimi            = nimi
| logo            = ohjelmointikielen logo
| logo            = kielen logo
| paradigma      = proseduaalinen, funktionaalinen, oliopohjainen
| paradigma      = paradigma
| tyypitys        = heikko, dynaaminen
| tyypitys        = tyypitys
| evaluointitapa  = innokas
| evaluointitapa  = innokas
| suoritusmalli  = käännettävä, tulkattava
| suoritusmalli  = suoritusmalli
| muistinhallinta = manuaalinen, [[wikipedia:fi:Automaattinen_roskienkeräys|automaattinen]]
| muistinhallinta = muistinhallinta
| tekijä          = alkuperäinen taho, joka loi ohjelman
| tekijä          = alkuperäinen taho, joka loi ohjelman
| kehittäjä      = mahdolliset nykyiset kehittäjät
| kehittäjä      = mahdolliset nykyiset kehittäjät
| moottori        = [[Blender Game Engine]]
| moottori        = [[Blender Game Engine]]
| ensijulkaisu    = versio / alkuperäinen julkaisu pvm
| ensijulkaisu    = alkuperäinen julkaisu pvm
| vakaaversio    = vakaa versio
| vakaaversio    = vakaa versio
| vakaapvm        = vakaan version julkaisu pvm
| vakaapvm        = vakaan version julkaisu pvm
Wikin materiaali on kaikkien vapaasti käytettävissä Creative Commons 3.0 - nimi mainittava -lisenssin alaisuudessa. TEKIJÄNOIKEUDEN ALAISEN MATERIAALIN KÄYTTÄMINEN ILMAN LUPAA ON EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ!

Muokataksesi tätä sivua vastaa alla olevaan kysymykseen (lisätietoja):

Peruuta Muokkausohjeet (avautuu uuteen ikkunaan)

Tällä sivulla käytetty malline: