Ero sivun ”Logo-ohjelmointia Konnalla” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
16 merkkiä lisätty ,  14. tammikuuta 2010
p
ei muokkausyhteenvetoa
(jatko artikkelit)
pEi muokkausyhteenvetoa
Rivi 1: Rivi 1:
LOGO on erityisesti lapsille ja yleisesti ohjelmoinnin opettamiseen suunnattu ohjelmointikieli. LOGO-ohjelmointikielen ideana on liikuttaa viivoja piirtävää kilpikonnaa havainnollisten käskyjen avulla. Tässä ohjeessa tutustutaan LOGO-ohjelmointiympäristö Konnan perustoimintoihin.
LOGO on erityisesti lapsille ja yleisesti ohjelmoinnin opettamiseen suunnattu ohjelmointikieli. LOGO-ohjelmointikielen ideana on liikuttaa viivoja piirtävää kilpikonnaa havainnollisten käskyjen avulla. Tässä ohjeessa tutustutaan LOGO-ohjelmointiympäristö Konnan perustoimintoihin.
== Johdanto ==


[[Kuva:1-konna-ohjelmointi-esimerkki.png|thumb|250px|none]]
[[Kuva:1-konna-ohjelmointi-esimerkki.png|thumb|250px|none]]
multiupload
232

muokkausta

Navigointivalikko