Ero sivun ”Kuinka asennan Unreal Engine 4 Linuxille” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
p (lisätty git komento helpottamaan tiedostojen kopiointia.)
pEi muokkausyhteenvetoa
Rivi 6: Rivi 6:
* Nyt saat oikeudet Unreal Github sivun (private) osioon. Josta lataat [https://github.com/EpicGames/UnrealEngine lähdekoodin] esimerkiksi [[zip]]-muotoisena pakettina. Pura se esimerkiksi työpöydällesi.
* Nyt saat oikeudet Unreal Github sivun (private) osioon. Josta lataat [https://github.com/EpicGames/UnrealEngine lähdekoodin] esimerkiksi [[zip]]-muotoisena pakettina. Pura se esimerkiksi työpöydällesi.


Tämä ohje on [https://www.unrealengine.com/blog/unreal-engine-4-15-released 4.15 versiolle] tai uudemmalle tarkoitettu.
Tämä ohje on [https://www.unrealengine.com/blog/unreal-engine-4-15-released 4.15] tai uudemmalle versiolle tarkoitettu.


{{oikeudet}}
{{oikeudet}}

Versio 13. marraskuuta 2017 kello 00.17

Unreal Engine 4.15 asennus saattaa kestää kauan. Kun se joudutaan kääntämään lähdekoodeista. Ota huomioon että siinä voi mennä puolivuorokautta riippuen konetehostasi.

Tämä ohje on 4.15 tai uudemmalle versiolle tarkoitettu.

Komennot, jotka alkavat $-merkillä suoritetaan tavallisena käyttäjänä ja komennot, jotka alkavat #-merkillä suoritetaan pääkäyttäjänä. Katso myös su, sudo ja doas.

Asenna seuraavat kehityspaketit järjestelmääsi komentoriviä käyttäen seuraavasti.

Ubuntussa ja Debianissa:

# apt-get install -y mono-gmcs mono-xbuild mono-dmcs libmono-corlib4.0-cil libmono-system-data-datasetextensions4.0-cil libmono-system-web-extensions4.0-cil libmono-system-management4.0-cil libmono-system-xml-linq4.0-cil cmake dos2unix clang-3.5 xdg-user-dirs libqt4-dev mono-devel

Avaa pääte ja kirjoita, git kysyy nyt tunnuksia ja salasanaa.

$ git clone --recursive https://github.com/EpicGames/UnrealEngine.git unreal

Lopuksi etsi UnrealEngine-relese hakemisto.

$  cd UnrealEngine-release

ja suorita Setup.sh asetusohjelma.

$ ./Setup.sh

Kun asetusohjelma on päättynyt. Suorita GenerateProjectFiles.sh ohjelma.

 $ ./GenerateProjectFiles.sh

Ja käännä ohjelma. (huom. Tässä voi mennä kauan)

 $ make SlateViewer
 $ make CrashReportClient ShaderCompileWorker UnrealLightmass UnrealPak UE4Editor

Käyttö:

 $ cd ~/UnrealEngine-release/Engine/Binaries/Linux/
 $ ./UE4Editor

Katso myös

Aiheesta muualla