Ero sivun ”Id Tech” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
521 merkkiä lisätty ,  4. joulukuuta 2020
p
Rivi 16: Rivi 16:


==id Tech 3==
==id Tech 3==
'''id Tech''', aiemmin tunnettu '''Quake III Arena engine'''-nimellä. Päivitettyä 1.26-versiota ja myöhempiä kutsuttiin '''Quake III Team Arena engine'''-nimellä, joka tuki kehittyneempiä hahmoja sekä isompia ulkotila-alueita. Sitä päivitettiin taas 2001 julkaisun Return to Castle Wolfensteinin takia ja lopulta käytettiin mm. ensimmäisessä [[Call of Duty]]:ssä 2003 ollen pohjana [[IW engine]]-moottorille.
* [[Quake III Arena]] (1999)
* [[Return to Castle Wolfenstein]] (2001)
* [[Call of Duty]] (2003)
==id Tech 4==
==id Tech 4==
[[wikipedia:fi:John Carmack|John Carmack]]in suunnittelema '''[[OpenGL]]'''-pohjainen moottori, jota ensi kerran käytettiin Doom 3:ssa.
[[wikipedia:fi:John Carmack|John Carmack]]in suunnittelema '''[[OpenGL]]'''-pohjainen moottori, jota ensi kerran käytettiin Doom 3:ssa.
3 173

muokkausta

Navigointivalikko