Ero sivun ”GZDoom” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
4 merkkiä lisätty ,  21. huhtikuuta 2020
p
ei muokkausyhteenvetoa
(GZDoom)
 
pEi muokkausyhteenvetoa
Rivi 9: Rivi 9:
}}
}}
'''GZDoom''' on ZDoom-pohjainen [[Doom]]-peliportti, jota ylläpitää Christoph Oelckers (Graf Zahl). Se julkaistiin ensimmäisen kerran 30. elokuuta 2005 ja se toimii Linuxissa kuin Windowsissa.
'''GZDoom''' on ZDoom-pohjainen [[Doom]]-peliportti, jota ylläpitää Christoph Oelckers (Graf Zahl). Se julkaistiin ensimmäisen kerran 30. elokuuta 2005 ja se toimii Linuxissa kuin Windowsissa.
Sen kehittäminen keskeytettiin 14. huhtikuuta 2010 paitsi päivityksistä, joka pitävät koodikantaansa synkronoituna ZDoomin kanssa.
Sen kehittäminen keskeytettiin 14. huhtikuuta 2010 paitsi päivityksistä, joka pitävät koodikantaansa synkronoituna [[ZDoom]]in kanssa.


19. tammikuuta 2008 peliportin kehitystä lykättiin, kunnes ZDoom julkaisiin uudemman kerran virallisesti, koska ZDoom-palvelimeen tehtiin erittäin laajoja muutoksia, jotka edellyttävät sen vuoksi [[OpenGL]]-renderöintikoodin muuttamista yhteensopivuuden vuoksi. ZDoomin virallinen julkaisu tehtiin 14. helmikuuta 2008 ja GZDoomin versio 1.1.0 julkaistiin pian sen jälkeen sisällyttämällä siihen tehdyt muutokset.
19. tammikuuta 2008 peliportin kehitystä lykättiin, kunnes ZDoom julkaisiin uudemman kerran virallisesti, koska ZDoom-palvelimeen tehtiin erittäin laajoja muutoksia, jotka edellyttävät sen vuoksi [[OpenGL]]-renderöintikoodin muuttamista yhteensopivuuden vuoksi. ZDoomin virallinen julkaisu tehtiin 14. helmikuuta 2008 ja GZDoomin versio 1.1.0 julkaistiin pian sen jälkeen sisällyttämällä siihen tehdyt muutokset.
10 147

muokkausta

Navigointivalikko