Ero sivun ”GLM” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
1 merkki poistettu ,  11. helmikuuta 2021
p
ei muokkausyhteenvetoa
pEi muokkausyhteenvetoa
pEi muokkausyhteenvetoa
Rivi 17: Rivi 17:
| lähdekoodi    =  
| lähdekoodi    =  
}}
}}
'''GLM''' (OpenGL Mathematics) on vain otsikot sisältävä (header only) [[C++]] matematiikka kirjasto. Se on tarkoitettu helpottamaan OpenGL Shading Language [[GLSL]]-ohjelmointia.
'''GLM''' (OpenGL Mathematics) on vain otsikot sisältävä (header only) [[C++]]-matematiikkakirjasto. Se on tarkoitettu helpottamaan OpenGL Shading Language ([[GLSL]]-ohjelmointia.


Käyttö esimerkki:
Käyttöesimerkki:
<source lang="C++">
<source lang="C++">
#include <glm/vec3.hpp> // glm::vec3
#include <glm/vec3.hpp> // glm::vec3
1 122

muokkausta

Navigointivalikko