Chocolate Doom

Linux.fista
Versio hetkellä 20. marraskuuta 2020 kello 23.29 – tehnyt Lahtis (keskustelu | muokkaukset) (Chocolate Doom)
(ero) ← Vanhempi versio | Nykyinen versio (ero) | Uudempi versio → (ero)
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Chocolate Doom

Käyttöliittymä SDL
Lisenssi GPLv2
Kotisivu
  • www.chocolate-doom.org
  • FAQ
  • Chocolate Doom käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla Doom -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia (ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat).

    Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla. Chocolate Strifen ovat kehittäneet James Haley ja Samuel Villarreal osana huolellista käänteissuunnitteluprojektia.