Muokataan sivua Chocolate Doom

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Varoitus: Et ole kirjautunut sisään. IP-osoitteesi näkyy julkisesti kaikille, jos muokkaat. Jos kirjaudut sisään tai luot tunnuksen, muokkauksesi yhdistetään käyttäjänimeesi ja saat paremman käyttökokemuksen.

Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.

Nykyinen versio Oma tekstisi
Rivi 1: Rivi 1:
{{Ohjelma
{{Ohjelma
| nimi=Chocolate Doom
| nimi=Chocolate Doom
| kuva=[[Tiedosto:ChocolateDoom.png|200px]]
| kuva=[[Kuva:ChocolateDoom.png|200px]]
| kuvateksti=
| kuvateksti=
| käyttöliittymä=[[SDL]]
| käyttöliittymä=[[SDL]]
| lisenssi=[[GPLv2]]
| lisenssi=[[GPLv2]]
| kotisivu=<li>[https://www.chocolate-doom.org www.chocolate-doom.org] <li>[https://www.chocolate-doom.org/wiki/index.php/FAQ FAQ]
| kotisivu=<li>[https://www.chocolate-doom.org www.chocolate-doom.org] <li>[https://www.chocolate-doom.org/wiki/index.php/FAQ FAQ]
| lähdekoodi=[https://github.com/chocolate-doom/chocolate-doom github.com/chocolate-doom/chocolate-doom]
| lahdekoodi=[https://github.com/chocolate-doom/chocolate-doom github.com/chocolate-doom/chocolate-doom]
}}
}}


'''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla [[Doom]] -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat.
'''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla Doom -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia (ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat).


Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla.
Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla.
Chocolate Strifen ovat kehittäneet James Haley ja Samuel Villarreal osana huolellista käänteissuunnitteluprojektia.
Chocolate Strifen ovat kehittäneet James Haley ja Samuel Villarreal osana huolellista käänteissuunnitteluprojektia.
==Asennus==
{{Asenna|Chocolate Doom|chocolate-doom}}


[[Luokka: Räiskintäpelit]]
[[Luokka: Räiskintäpelit]]
Wikin materiaali on kaikkien vapaasti käytettävissä Creative Commons 3.0 - nimi mainittava -lisenssin alaisuudessa. TEKIJÄNOIKEUDEN ALAISEN MATERIAALIN KÄYTTÄMINEN ILMAN LUPAA ON EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ!

Muokataksesi tätä sivua vastaa alla olevaan kysymykseen (lisätietoja):

Peruuta Muokkausohjeet (avautuu uuteen ikkunaan)

Tällä sivulla käytetyt mallineet:

Tämä sivu kuuluu seuraavaan piilotettuun luokkaan: