Muokataan sivua Chocolate Doom
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.
Nykyinen versio | Oma tekstisi | ||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
{{Ohjelma | {{Ohjelma | ||
| nimi=Chocolate Doom | | nimi=Chocolate Doom | ||
| kuva=[[ | | kuva=[[Kuva:ChocolateDoom.png|200px]] | ||
| kuvateksti= | | kuvateksti= | ||
| käyttöliittymä=[[SDL]] | | käyttöliittymä=[[SDL]] | ||
| lisenssi=[[GPLv2]] | | lisenssi=[[GPLv2]] | ||
| kotisivu=<li>[https://www.chocolate-doom.org www.chocolate-doom.org] <li>[https://www.chocolate-doom.org/wiki/index.php/FAQ FAQ] | | kotisivu=<li>[https://www.chocolate-doom.org www.chocolate-doom.org] <li>[https://www.chocolate-doom.org/wiki/index.php/FAQ FAQ] | ||
| | | lahdekoodi=[https://github.com/chocolate-doom/chocolate-doom github.com/chocolate-doom/chocolate-doom] | ||
}} | }} | ||
'''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla | '''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla Doom -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia (ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat). | ||
Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla. | Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla. | ||
Chocolate Strifen ovat kehittäneet James Haley ja Samuel Villarreal osana huolellista käänteissuunnitteluprojektia. | Chocolate Strifen ovat kehittäneet James Haley ja Samuel Villarreal osana huolellista käänteissuunnitteluprojektia. | ||
[[Luokka: Räiskintäpelit]] | [[Luokka: Räiskintäpelit]] |