Ero sivun ”Bullet” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
227 merkkiä lisätty ,  26. joulukuuta 2020
p
ei muokkausyhteenvetoa
pEi muokkausyhteenvetoa
 
(5 välissä olevaa versiota 2 käyttäjän tekeminä ei näytetä)
Rivi 1: Rivi 1:
{{Ohjelma
{{Kirjasto
| nimi=Bullet
| nimi           = Bullet
| kuva=[[Tiedosto:Bullet-logo.png|150px]]
| kuva           = [[Tiedosto:Bullet-logo.png|150px]]
| kuvateksti=
| kuvateksti     =  
| lisenssi=[[zlib]]-lisenssi
| tekijä        =
| käyttöliittymä=kirjasto
| kehittäjä      =
| kotisivu=[http://bulletphysics.org/ http://bulletphysics.org]
| ensijulkaisu  =
| vakaaversio    =
| vakaapvm      =
| kehitysversio  =
| kehityspvm    =
| ohjelmoitu    =
| kirjasto      = fysiikkasimulaatio kirjasto
| lisenssi       = [[zlib-lisenssi]]
| kotisivu       = [http://bulletphysics.org/ bulletphysics.org]
| lähdekoodi    = [https://github.com/bulletphysics/bullet3 github.com/bulletphysics//bullet3]
}}
}}
'''Bullet''' on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan [[OpenGL]] tai [[SDL]]-ohjelmistoja.  
'''Bullet''' on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan [[OpenGL]] tai [[SDL]]-ohjelmistoja.  


Esimerkiksi NASA käyttää Bullet-kirjastoa [http://ti.arc.nasa.gov/tech/asr/intelligent-robotics/tensegrity/ntrt/ NASA Tensegrity Robotics Toolkit] ohjelmassaan.
Esimerkiksi NASA käyttää Bullet-kirjastoa [http://ti.arc.nasa.gov/tech/asr/intelligent-robotics/tensegrity/ntrt/ NASA Tensegrity Robotics Toolkit] -ohjelmassaan.


==Asennus==
==Asennus==
Rivi 18: Rivi 28:
* [[Crystal Space]]
* [[Crystal Space]]


==Aiheesta muualla==
[[Luokka: Fysiikkamoottorit]]
* [https://github.com/bulletphysics/bullet3 Ohjelman lähdekoodit Githubissa.]
 
[[Luokka: Kirjastot]]
10 147

muokkausta

Navigointivalikko