Ero sivun ”Simple DirectMedia Layer” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
GFX SDL-peliohjelmoinnin opas |
p →SDL-ohjelmointi: jos näin |
||
| Rivi 15: | Rivi 15: | ||
* [http://www.ohjelmointiputka.net/opas.php?tunnus=sdl_gl_1 SDL:n ja OpenGL:n yhteiskäyttö] -opas Ohjelmointiputkassa | * [http://www.ohjelmointiputka.net/opas.php?tunnus=sdl_gl_1 SDL:n ja OpenGL:n yhteiskäyttö] -opas Ohjelmointiputkassa | ||
* [http://www.parallelrealities.co.uk/tutorials/basic/tutorial1.php Parallel Realitiesin SDL-peliohjelmoinnin opas] | * [http://www.parallelrealities.co.uk/tutorials/basic/tutorial1.php Parallel Realitiesin SDL-peliohjelmoinnin opas] | ||
* [http://cone3d.gamedev.net/cgi-bin/index.pl?page=tutorials/gfxsdl/index | * [http://cone3d.gamedev.net/cgi-bin/index.pl?page=tutorials/gfxsdl/index SDL-peliohjelmoinnin opas] (käsittelee myös [[OpenGL]]:ää ja peliohjelmoinnissa tarvittavaa matematiikkaa) | ||
[[Luokka:Kirjastot]] | [[Luokka:Kirjastot]] | ||