Ero sivun ”Armory” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
p (mallineet)
p (päivitystä)
Rivi 1: Rivi 1:
{{Ohjelma
{{Ohjelma
| nimi=Armory
| nimi           = Armory
| kuva=
| logo          = [[Tiedosto:Armory3D.jpg|250px]]
| kuvateksti=
| kuva           =
| kuvateksti     =
| tekijä        =
| kehittäjä      =
| moottori      =
| ensijulkaisu  =
| vakaaversio    =
| vakaapvm      =
| kehitysversio  =
| kehityspvm    =
| ohjelmoitu    =
| käyttöliittymä=[[GTK]]
| lisenssi=[[zlib-lisenssi]] / [[libpng-lisenssi]]
| lisenssi=[[zlib-lisenssi]] / [[libpng-lisenssi]]
| käyttöliittymä=[[GTK]]
| kotisivu=[http://armory3d.org/ armory3d.org]
| kotisivu=[http://armory3d.org/ armory3d.org]
| lähdekoodi=[https://github.com/armory3d/armory github.com/armory3d/armory]
| lähdekoodi=[https://github.com/armory3d/armory github.com/armory3d/armory]
}}
}}


'''Armory''' on avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottori [[Blender]]ille.
'''Armory3D''' on avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottori, joka keskittyy siirrettävyyteen, minimaaliseen jalanjälkeen ja suorituskykyyn. Renderöijä on täysin skriptoitavissa ja viivästetyt ja eteenpäin suuntautuvat polut ovat valmiina tuettuja. Armory tarjoaa täyden [[Blender]]-integraatiolisäosan, joka tekee siitä täydellisen pelinkehitystyökalun.
 
Armory-moottorilla toimiva ArmorPaint on itsenäinen ohjelmisto, joka on suunniteltu fyysiseen pintakuviomaalaukseen. Vedä ja pudota 3D-mallisi ja aloita maalaus. Saat välitöntä visuaalista palautetta kuvaportissa maalaessasi.
 
ArmorLab on erillinen ohjelmisto, joka on suunniteltu tekoälyllä toimivaan tekstuurien luomiseen. Luo PBR-materiaaleja vetämällä ja pudottamalla valokuvasi.


==Asenna==
==Asenna==
Noudettu kohteesta ”https://www.linux.fi/wiki/Armory