Ero sivun ”Powermanga” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
369 merkkiä lisätty ,  8. joulukuuta 2020
p
lähdekoodi
p (viilaten ja höyläten)
p (lähdekoodi)
 
(3 välissä olevaa versiota toisen käyttäjän tekemänä ei näytetä)
Rivi 6: Rivi 6:
| käyttöliittymä=[[SDL]]
| käyttöliittymä=[[SDL]]
| kotisivu=[http://linux.tlk.fr/games/Powermanga/ linux.tlk.fr/games/Powermanga]
| kotisivu=[http://linux.tlk.fr/games/Powermanga/ linux.tlk.fr/games/Powermanga]
| lahdekoodi=[https://github.com/brunonymous/Powermanga github.com/brunonymous/Powermanga]
| lähdekoodi=[https://github.com/brunonymous/Powermanga github.com/brunonymous/Powermanga]
}}
}}


'''Powermanga''' on kaksiulotteinen avaruuteen sijoittuva 2D-ammuskelupeli. Pelissä on 41-tasoa ja yli 200 spriteä. Powermanga on saanut vaikutteita [[Space Invaders]] -pelistä.
'''Powermanga''' on kaksiulotteinen avaruuteen sijoittuva 2D-ammuskelupeli. Pelissä on 41-tasoa ja yli 200 spriteä. Powermanga on saanut vaikutteita [[Space Invaders]] -pelistä.  


Se toimii 320x200 tai 640x400 pikselinä, ikkunatilassa tai koko näytössä ja tukee 8, 15, 16, 24 ja 32 bittiä per pikseli.
Se toimii 320x200 tai 640x400, ikkunatilassa tai koko näytössä ja tukee 8, 15, 16, 24 ja 32 bittisinä [[wikipedia:fi:Värisyvyys|värisyvyydellä]] (Bpp).
 
Pelaaja liikuttaa ruudulla olevaa avaruusalusta oikealla, vasemmalle, ylös ja alas ampuen lähestyviä avaruusolentoja. Avaruusolennot lentelevät  edestakaisin ja ampuvat säteitä ja pommeja, joita pelaajan täytyy väistellä. Tehtävänä siis on tuhota mahdollisimman monta vihollista ruudulla. Ennenkuin kenttä taas vaihtuu.  


==Asennus==
==Asennus==
3 173

muokkausta

Navigointivalikko