Ero sivun ”Logo-ohjelmointia Konnalla” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
56 merkkiä lisätty ,  23. marraskuuta 2020
p
umpikujalistan purkua
pEi muokkausyhteenvetoa
p (umpikujalistan purkua)
 
(2 välissä olevaa versiota 2 käyttäjän tekeminä ei näytetä)
Rivi 1: Rivi 1:
LOGO on erityisesti lapsille ja yleisesti ohjelmoinnin opettamiseen suunnattu ohjelmointikieli. LOGO-ohjelmointikielen ideana on liikuttaa viivoja piirtävää kilpikonnaa havainnollisten käskyjen avulla. Tässä ohjeessa tutustutaan LOGO-ohjelmointiympäristö Konnan perustoimintoihin.
'''LOGO''' on erityisesti lapsille ja yleisesti ohjelmoinnin opettamiseen suunnattu [[Ohjelmointikielet|ohjelmointikieli]]. LOGO-ohjelmointikielen ideana on liikuttaa viivoja piirtävää kilpikonnaa havainnollisten käskyjen avulla. Tässä ohjeessa tutustutaan LOGO-ohjelmointiympäristö Konnan perustoimintoihin.


== Johdanto ==
== Johdanto ==
Rivi 296: Rivi 296:


[[Luokka:Ohjeet]]
[[Luokka:Ohjeet]]
[[Luokka:Kehitystyökalut]]
10 147

muokkausta

Navigointivalikko