Muokataan sivua Grit engine
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.
Nykyinen versio | Oma tekstisi | ||
Rivi 10: | Rivi 10: | ||
'''Grit engine''' on [[Avoin lähdekoodi|avoimen lähdekoodin]] 3D-pelimoottori, joka on toteutettu avoimen pelimaailman käyttöön. | '''Grit engine''' on [[Avoin lähdekoodi|avoimen lähdekoodin]] 3D-pelimoottori, joka on toteutettu avoimen pelimaailman käyttöön. | ||
Vaikka on olemassa monia avoimen lähdekoodin pelimoottoreita. Tämä on ainoa, joka on optimoitu avoimelle pelimaailmalle. Pelimoottori tukee suuria karttoja (esim. Yli 30 neliökilometriä, 50 000 esinettä) huomattavaa hajontaa | Vaikka on olemassa monia avoimen lähdekoodin pelimoottoreita. Tämä on ainoa, joka on optimoitu avoimelle pelimaailmalle. Pelimoottori tukee suuria karttoja (esim. Yli 30 neliökilometriä, 50 000 esinettä) huomattavaa hajontaa geometrissa ja kuvioissa, koska pelimoottorissa olevat esineet ja maisemat kuluttavat vähäisesti muistia ja CPU resursseja kun ne ovat pois näköetäisyydellä. Käytämme myös laskennallista varjostusta, joka on välttämätön valonlähteille, joita tarvitaan avoimen maailman kohtauksissa. | ||
Pelimoottori on Windowsin lisäksi saatavissa Linuxille. | Pelimoottori on Windowsin lisäksi saatavissa Linuxille. |