Muokataan sivua Logo-ohjelmointia Konnalla
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.
Nykyinen versio | Oma tekstisi | ||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
'''LOGO''' on erityisesti lapsille ja yleisesti ohjelmoinnin opettamiseen suunnattu [[Ohjelmointikielet|ohjelmointikieli]]. LOGO-ohjelmointikielen ideana on liikuttaa viivoja piirtävää kilpikonnaa havainnollisten käskyjen avulla. Tässä ohjeessa tutustutaan LOGO-ohjelmointiympäristö Konnan perustoimintoihin. | '''LOGO''' on erityisesti lapsille ja yleisesti ohjelmoinnin opettamiseen suunnattu [[Ohjelmointikielet|ohjelmointikieli]]. LOGO-ohjelmointikielen ideana on liikuttaa viivoja piirtävää kilpikonnaa havainnollisten käskyjen avulla. Tässä ohjeessa tutustutaan LOGO-ohjelmointiympäristö Konnan perustoimintoihin. | ||
[[Kuva:1-konna-ohjelmointi-esimerkki.png|thumb|250px|none]] | [[Kuva:1-konna-ohjelmointi-esimerkki.png|thumb|250px|none]] |